Darmowa dostawa dla zamówień większych niż 50$

 

Jak szybko i prawidłowo zwrócić towar ?

1. Prosimy o powiadomienie sklepu o chęci zwrotu lub składanej reklamacji towaru w formie mailowej lub telefonicznej. Klient nie musi przy tym informować sklepu o przyczynie zwrotu towaru.

2. Po zgłoszeniu reklamacji / zwrotu / wymianie towaru należy odesłać paczkę w ciągu 14 dni od chwili otrzymania przesyłki na adres magazynu:  F.H.DESIRE ul.Krzyżowa 12/14 lok. Ł. , 97-200 Tomaszów Maz.

3. Aby Państwa zwrot/reklamacja mógł zostać szybko rozpatrzony, prosimy - wysłać maila na biuro@leather-design.pl  podając w nim niezbędne informacje.

4.Towar należy zapakować w usztywniane opakowanie ochronne zapobiegające zniszczeniu i odesłać listem poleconym/ paczką pocztową na wskazany adres. 

5. Koszty przesyłki z tytułu zwrotu pokrywa sprzedawca w wysokości najniższej obowiązującej w sklepie dostawy.

6. W przypadku zwrotu towaru klient ponosi wyłącznie koszty bezpośrednie. 

7. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność i koszty za powstałe w trakcie transportu uszkodzenia.

 

UWAGA:


1.Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. W przypadku przesłania przesyłki, wbrew powyższym postanowieniom regulaminu, przesyłka nie zostanie odebrana.

2. Zwrot należności za towar zwracany lub pozytywnie rozpatrzoną reklamację następuje przelewem bankowym na numer konta osoby, która towar faktycznie zakupiła.  Zwrot należności rozliczany jest w terminie 7 dni kalendarzowych od daty fizycznego otrzymania zwrotu przez sklep.

3.Kupujący traci uprawnienia przewidziane w art. 8, jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową nie zawiadomi o tym sprzedawcy. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie zawiadomienia przed jego upływem.

4.Nie odebranie przesyłki reklamowanej raz już wysłanej do klienta będzie skutkowało zaniechaniem ponownego wysłania produktu, chyba że klient pokryje koszty poniesione z tytułu ponownego wysłania reklamowanego produktu. Produkty będą przechowywane przez 14 dni od momentu zwrotu nieodebranej przesyłki.