Darmowa dostawa dla zamówień większych niż 50$

 

REALIZACJA ZAMÓWIENIA

Sklep dokonuje sprzedaży osobom fizycznym, które ukończyły 13 lat (art. 11-24 Kodeksu cywilnego). Jeżeli ten warunek nie jest spełniony umowa jest niewiążąca Zamówienia przez internet można składać za pośrednictwem strony internetowej sklepu:  www.skory-naturalne.pl  , www.leather-design.eu   24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu , wypełniając stosowny formularz zamówienia. 

 

Zamówienia telefoniczne ( jeżeli posiadają Państwo zarejestrowane konto w „ skóry naturalne”:” pod numerem +48 535 040 049 do godziny 18-stej ( od poniedziałku do soboty).

Podstawowym warunkiem realizacji zamówienia jest prawidłowe wypełnienie formularza adresowego zamówienia dostępnego na stronie sklepu.

Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczona jest ograniczona liczba towarów i realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania zamówień na te towary, aż do wyczerpania się zapasów objętych tą formą sprzedaży.

Zamówienie odbywa się w nst. etapach :

 

1. Koszyk Klienta: Podsumowanie wybranych produktów. Na tym etapie możliwa jest modyfikacja zawartości zamówienia,

2. Adres: Dane osobowe Klienta dokonującego zakupy oraz adresu dostarczenia przesyłki / faktury. Na tym etapie Klient powinien zaznaczyć okienko „Akceptuję warunki regulaminu”, w ten sposób deklaruje on pełną akceptację niniejszych warunków Sprzedaży i Użytkowania.

3. Dostawa i płatność: wybór sposobu dostawy zakupionych produktów oraz środka płatności w celu uregulowania transakcji,

4. Podsumowanie zamówienia: na tym etapie zostaną wyświetlone dane osobowe Klienta, dane adresowe wysyłki, wybrana forma dostawy, płatności oraz wszystkie zamawiane produkty wraz z podsumowaniem,

5. Potwierdzenie zamówienia: Po pomyślnym przejściu wszystkich poprzednich kroków, wyświetlone zostaje potwierdzenie złożonego zamówienia. Klient otrzymuje również potwierdzenie zamówienia na wcześniej wskazany adres mail.

6.W każdym momencie trwania procesu zamówienia istnieje możliwość powrotu do poprzedniego etapu przez kliknięcie na przycisk „Wstecz” na dole strony. Na koniec procesu zamówienia Klient zatwierdza je klikając na przycisk „Składam zamówienie”. Potwierdzenie płatności jest równoważne potwierdzeniu zamówienia i odblokowuje opłacony artykuł (pozostaje on dostępny na naszej stronie do momentu potwierdzenia płatności przez Klienta). To potwierdzenie jest równoważne ze sprzedażą i nieodwołalnie angażuje obie strony. Dane zarejestrowane przez  F.H.DESIRE  mogą służyć jako dowód sprzedaży. W momencie zatwierdzenia zamówienia F.H.DESIRE potwierdza jego otrzymanie poprzez wysłanie do Klienta maila potwierdzającego zawierającego szczegóły zamówienia. Informacje podane przez Klienta w czasie składania zamówienia są zobowiązujące.